کد خبر : 73949
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1404 - 14:29

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین روز کاری خود را با تجدید پیمانی معنوی در گلزار شهدای یاسوج آغاز کرد

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین روز کاری خود را با تجدید پیمانی معنوی در گلزار شهدای یاسوج آغاز کرد

  سید مهران کشاورز ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین روز کاری خود را با تجدید پیمانی معنوی در گلزار شهدای یاسوج آغاز کرد . به گزارش صدای گچساران به نقل  از  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان / ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، سیدمهران کشاورز به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان

 


نخستین روز کاری سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد  با تجدید پیمانی معنوی در گلزار شهدای یاسوج

سید مهران کشاورز ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین روز کاری خود را با تجدید پیمانی معنوی در گلزار شهدای یاسوج آغاز کرد


.

به گزارش صدای گچساران به نقل  از  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان / ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، سیدمهران کشاورز به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، در اولین روز کاری خود به همراه شورای معاونین و کارکنان این اداره، با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق از ایثارگری‌های بی‌بدیل آنها تجلیل .نمودند.

سیدمهران کشاورز در این مناسبت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر اهمیت خدمت به جامعه هدف بهزیستی و ارتقاء سطح کیفیت زندگی اقشار آسیب‌پذیر تأکید کرد و گفت: “ما باید با الهام از ایثار و فداکاری شهدا، تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و بهبود شرایط اجتماعی به کار گیریم.”

سرپرست بهزیستی استان با تأکید بر اهمیت تعهد و مسئولیت‌پذیری، تعهد خود را نسبت به خدمت صادقانه به مردم و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در راستای اهداف نظام اعلام کرد.

 


 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.