سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین روز کاری خود را با تجدید پیمانی معنوی در گلزار شهدای یاسوج آغاز کرد
سید مهران کشاورز ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین روز کاری خود را با تجدید پیمانی معنوی در گلزار شهدای یاسوج آغاز کرد . به گزارش صدای گچساران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان / ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، سیدمهران کشاورز به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان

سید مهران کشاورز ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین روز کاری خود را با تجدید پیمانی معنوی در گلزار شهدای یاسوج آغاز کرد
.
به گزارش صدای گچساران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان / ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، سیدمهران کشاورز به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، در اولین روز کاری خود به همراه شورای معاونین و کارکنان این اداره، با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با آرمانهای شهدا تجدید میثاق از ایثارگریهای بیبدیل آنها تجلیل .نمودند.
سیدمهران کشاورز در این مناسبت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر اهمیت خدمت به جامعه هدف بهزیستی و ارتقاء سطح کیفیت زندگی اقشار آسیبپذیر تأکید کرد و گفت: “ما باید با الهام از ایثار و فداکاری شهدا، تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و بهبود شرایط اجتماعی به کار گیریم.”
سرپرست بهزیستی استان با تأکید بر اهمیت تعهد و مسئولیتپذیری، تعهد خود را نسبت به خدمت صادقانه به مردم و تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی در راستای اهداف نظام اعلام کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.












ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0